Příběhy kariéry
Přečti si příběhy našich zaměstnanců, příští příběh může být právě ten tvůj!
Tomáš
Service Delivery Manager
V KVADOSu od roku 2014
Vzdělání
Ekonomika a Management
Proč KVADOS
Rostoucí rodinná společnost, kde je možné uplatňovat nápady na změny, kamarádští a ochotní kolegové, různorodost práce
Tomášův příběh
ZAČÁTKY
KVADOS je moje první pracovní příležitost po vysoké. Nikdy dříve jsem o KVADOSu neslyšel, jelikož nepocházím z Ostravska. Ovšem od chvíle, kdy jsem se dozvěděl o existenci KVADOSu z inzerátu mě provází štěstí. Popis pozice a společnosti mě natolik zaujal, že to byla jediná nabídka, na kterou jsem odpověděl, a ono to vyšlo. Dále následovalo přidělení skvělého tutora, který mě ochotně a pečlivě provedl zkušební dobou, seznámil mě s lidmi i procesy v KVADOSu a byl mi pracovní oporou i nadále. No a v neposlední řadě jsem měl štěstí na svého nadřízeného, který mi dává příležitosti se dále vzdělávat, zlepšovat a prohlubovat svoje dovednosti.
KONZULTANT SERVICE DESKU
Komunikace se zákazníky, řešení problémů a zodpovídání dotazů, to je denní chleba konzultanta. Avšak rozpětí řešených oblastí je vzhledem k podstatě produktů KVADOSu tak široké, že se bylo stále co nového učit a objevovat. Práci na Service Desku vnímám jako výzvu, kdy je třeba najít v krátkém čase co nejefektivnější řešení, a zároveň udržovat vysokou spokojenost zákazníků. To je věc, která mě na práci bavila nejvíce.
SERVICE DELIVERY MANAGER
Oblast poskytování podpory stávajícím zákazníkům mě tak zajímala, že když přišla nabídka se kariérně posunout, ale zároveň zůstat na oddělení, na kterém jsem začínal, neváhal jsem. Aktuálně vedu tým 8 lidí, který se stará o servis a podporu produktů myCASH, mySTOCK a VENTUS. Za celou dobu práce v KVADOSu ještě nebyl den, kdy bych si řekl, že je moje práce nudná nebo stereotypní.
DNES
Aktuálně dělám ještě IT SMS Managera, čili odpovídám za dodržování a zlepšování procesů poskytování IT služeb.
PÁR SLOV OD VEDOUCÍHO
Tomáš je klasický případ kariéry, kdy si postupně osvojil všechny znalosti a procesy na konzultantské pozici a ty následně zúročuje na pozici vedoucího týmu. Pro mne je žádanou kombinací skromného a přitom velmi schopného pracovníka a jsem přesvědčen, že o něm ještě v budoucnu uslyšíme v souvislosti s dalším vývojem jeho působení ve společnosti.
Přemek
Senior developer
V KVADOSu od roku 2008
Přemek je na první pohled skromný ajťák, za kterého ale mluví jeho výsledky. Má rád nové technologie, které dokáže promítnout do kvadosích produktů. Na práci v KVADOSu má nejradši to, že vidí své projekty růst a má je pod kontrolou.
Vzdělání
Informační technologie
Proč KVADOS
Neformální atmosféra, dobrý kolektiv, flexibilita.
Přemkův příběh
ZAČÁTKY
SENIOR PROGRAMÁTOR
.NET SOLUTION DESIGNER
NOVÉ VÝZVY
DNES
Filip
Service Delivery Manager
V KVADOSu od roku 2016
Po ukončení vysokoškolského studia na VŠB nastoupil Filip jako servis desk konzultant, kde se zabýval řešením stále složitějším požadavků a byl našim zákazníkům vždy partnerem v rovině odborné i lidské. Své znalosti a schopnosti nyní zúročuje při vedení Service deskového týmu. Zároveň se věnuje oblasti robotizace produktu myFaber. Je to člověk, který: „rád přichází věcem na kloub“.
Vzdělání
Informatika v ekonomice (VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta)
Proč KVADOS
Neformální atmosféra a přátelský kolektiv, možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, různorodost práce, která se neomrzí
Filipův příběh
ZAČÁTKY
Bezprostředně po vysoké škole jsem hledal uplatnění v IT oboru a ihned mě zaujal inzerát společnosti KVADOS. K mému nadšení přispělo i rychlé pozvání na pohovor, který byl vedený ve velmi přátelském duchu. Ihned po nástupu jsem si připadal jako mezi svými a začlenění do kolektivu šlo prakticky samo. Zaškolovacím procesem mě provedl zejména přidělený tutor, ale i ostatní kolegové v rámci oddělení i mimo něj byli vždy ochotní a nápomocní. Nesmím opomenout ani vedoucího, který mě prakticky provádí celou mou KVADOSí kariérou a je otevřený mi poskytovat další možnosti v oblasti vzdělávání a prohlubování mých dovedností.
KONZULTANT SERVICE DESKU
Řešení požadavků souvisejících s informačními systémy a každodenní komunikace se zákazníky i kolegy napříč odděleními, to je jen velmi stručný popis pracovní náplně konzultanta. Jeho práce je vzhledem k širokému portfoliu a komplexnosti KVADOSích produktů natolik pestrá, že člověk prakticky nemá prostor se začít nudit. Umět rychle a efektivně pomoci zákazníkovi a dlouhodobě jej udržovat spokojeného se službami i funkčností systému samotného je výzva, která mě naplňovala a měla smysl. Nejvíce mě bavilo propojení IT dovedností s komunikací se zákazníky. V neposlední řadě je to skvělá pozice k potenciálnímu kariérnímu růstu.
SERVICE DELIVERY MANAGER
Původně jsem měl nakročeno na pozici konzultanta projektové kanceláře, ale oblast poskytování podpory mi natolik seděla, že když přišla nabídka vést svůj tým v rámci Oddělení služeb, neváhal jsem ani vteřinu. Momentálně mám na starosti tým 6 konzultantů, kteří se starají o servis a podporu produktů myTEAM®, myAVIS® CRM a částečně myFABER®. Vést a motivovat lidi a následně vidět pozitivní výsledky celého týmu je i skvělou motivací pro mě.
DNES
Mimo svou primární pozici Service Delivery Managera mám na starosti i problem management, interní audity a nově i oblast quality managementu a těším se, co mi práce v KVADOSu ještě přinese.