Představte si práci, kde jste doslova na dvou židlích – a to nejen obrazně. U nás budete recepční i HR asistentkou, takže pokud umíte balancovat mezi uvítáním návštěv, HR agendou a udržením pořádku ve firmě, možná jste náš člověk!
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
- Máte 3 roky zkušeností s HR procesy a když někdo řekne „zákoník práce“ nebo „BOZP“ /víte, o co jde/.
- Excel, Word, Outlook… /tyhle kamarády máte v malíčku/.
- Kafe uvaříte s grácií a zvládnete i boj s myčkou /vykládání není pro slabé povahy/.
- Máte cit pro to, kde je potřeba pomoct /prostě vám nechybí radar/.
- Čistota je půl zdraví – a vy budete šéfem/šéfkou uklízecího komanda, které zajistí, že firma bude zářit jako zrcadlo /včetně bojových misí do kuchyňky a zasedačky/.
- Kreativita, samostatnost a „nic není problém“ /jsou vaše druhé jméno/.
- Angličtinu zvládáte tak, že dokážete pomoct i cizincům, kteří se ztratili cestou na meeting.
POŽADAVKY NA POZICI
- Nevadí vám občas zůstat v práci o chvilku déle /protože víte, že někdy to prostě jinak nejde/.
- Když slyšíte „pokladna“, nezachvátí vás panika, ale pocit zodpovědnosti.
- Organizace knih jízd a správa vozidel je pro vás něco, jako hra s tetris.
- Vstávání vám nedělá problém – protože u nás na recepci začínáme pěkně v 7:00 ráno a končíme v 15:30 /noční sovy, tady mají smůlu/.
Pokud tohle čtete a říkáte si „to jsem přesně já!“, tak neváhejte a ozvěte se nám. Třeba právě vy budete naší další posilou, která nám pomůže vše zvládnout. Těšíme se na vás.